Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

link contacts werkt niet meer, en nog meer problemen

the Fast
Jr. Member

Total Posts:  4

aangezien ik er niet meer uitkom wil ik het hier graag voorleggen.

ik heb sinds enkele weken enkele problemen met mijn multi (3) store van Magento.

- bij 2 van de 3 winkels werkt de link contacts niet meer. melding: Fatal error: Call to a member function setFormAction() on a non-object in /home/saniol/domains/sanioutlet.nl/public_html/app/code/core/Mage/Contacts/controllers/IndexController.php on line 55

EDIT: bovenstaand probleem inmiddels opgelost, er stond een gedeelte uitgecomented in de contacts.xml, de ene shop waar het wel werkte had een eigen contacts.xml in de templatemap, de andere 2 niet en keken dus in de default

- ik kan bij een configureerbaar product geen produkten koppelen aan het hoofdproduct, kan ze wel aanvinken maar worden niet opgeslagen, ook doet de button snel aanmaken niets, net als de buttons aanmaken lege en kopiëren van configureerbare

- ook wordt er bij de transactionele emails (orderbevestigingen) in 2 van de 3 winkels geen productregels meer getoond terwijl deze er eerst wel stonden en ik de sjablonen niet aangepast heb

versie magento is 1.7.0.2
extensies: easy lightbox , Onestepcheckout, invoice PDF pro en nog enkele kleine extensies.

Kan dit een probleem met de database zijn? het enige wat ik me voor kan stellen is dat ik een aantal weken 2 facturen verwijderd heb wat problemen heeft opgeleverd totdat ik de factuurnummers handmatig heb aangepast in de database

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top