Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Zoekfunctie balk zoals op ebay pagina (help)

ozie
Jr. Member

Total Posts:  1

Beste Magento gebruikers,

Ik ben sinds kort bezig met het opzetten van een magento webshop, heb door deze forum al aardig wat dingen kunnen oplossen waarvoor mijn dank aan iedereen!

Nu zit ik met het volgende, ik wil graag de zoekfunctie balk zoals op de ebay pagina op mijn homepage voor de webshop (http://www.ebay.com/)
Heb inmiddels de categorie extension aan de linkerkant geinstalleerd en ook de slider echter wil nu boven die slider dus die balk hebben zodat je gefilterd op categorie kan zoeken of nog beter dat je zelfs meer keuzes hebt indien mogelijk. Het gaat dus meer om die balk.

Hoe krijg ik dit voor elkaar of is hiervoor een extensie die ik kan installeren?
Ik wil iedereen alvast hartelijk danken die respons geeft!

Groet,
Ozie

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top