Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Doelpad URL Rewrite

jantussendoor
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik zit met het volgende probleem.

Wanneer er een product wordt uitgeschakeld redirect Magento dit automatisch, zo dat er geen 404 fout ontstaat.

Het doelpad moet gewoon automatisch lijden naar de bijbehorende categorie /speelgoed/

Alleen gaat de redirect (doelpad) op dit moment automatisch naar:  catalog/product/view/id/1265/category/91. Hierdoor ontstaat er alsnog een 404 pagina (omdat deze pagina niet bestaat).

Als ik het op dit moment wil oplossen moet ik eerste de automatische redirect verwijderen en een handmatige aanmaken.

Is het ook mogelijk om zelf aan te geven hoe Magento de automatische redirect instelt, zo dat deze naar de bijbehorende categorie redirect?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Richard Blezer
Jr. Member

Total Posts:  18
The netherlands

Misschien heb je iets aan catalogus> URL rewrite management ?

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Total Posts:  67

Wat je omschrijft is nog niet mogelijk bij Magento.

Misschien in toekomstige versies

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top