Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Email logo afhankelijk van website bij 1 gedeelt design

info61
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo,

Voor beheer gemak gebruik ik voor 2 website dezelfde template. Helaas komen hierdoor de email logo’s identiek in beide shop emails terecht.

Ik zie dat in de email templates een variabele {{var store.getFrontendName()}} beschikbaar welke ik graag zou willen gebruiken om een shopkeuze te maken in het logo image url.

Standaard is dit:
<a href="{{store url=""}}"><im g src="{{skin url="images/logo_email.gif" _area=’frontend’}}” alt="{{var store.getFrontendName()}}” style="margin-bottom:10px;" border="0"/></a>

Ik wil zoiets als:
<a href="{{store url=""}}"><im g src="{{skin url="images/{{var store.getFrontendName()}}/logo_email.gif” _area=’frontend’}}” alt="{{var store.getFrontendName()}}” style="margin-bottom:10px;" border="0"/></a>

Zo kan ik voor alle shops een locatie “images/SHOPNAAM/logo_email.gif” aanmaken om te voorkomen dat ik allen emails moet dupliceren en aanpassen.

Krijg het alleen niet voor elkaar om het werkend te krijgen. Kan iemand helpen?

bvd.
Marijn

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Ruud Boer
Jr. Member

Total Posts:  22

Je zou het theme dat je gebruikt in de app en skin folder ‘default’ kunnen zetten.

Dan per shop een theme folder met een andere naam aanmaken, daar hoef je dan alleen de shop specifieke zaken in te zetten, zoals het logo.

Ruud, GetMagented

Magento Community
Magento Community

info61
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo Ruud,

Hartelijk dank voor je reply. Ik ga even kijken of ik hiermee kom waar ik zijn moet (ook toekomst gericht met geheel andere themes).

Fijne jaarwisseling!

Marijn

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top