Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

MEGA menu - Themes spørgsmål

Infinityja
Jr. Member

Total Posts:  1

Jeg skal til at bygge min side. Jeg har kigget pÃ¥ diverse templates/themes, men egentlig vil jeg gerne selv prøve at lave den fra bunden udfra den “grey” eller hvad den nu hedder der ligger der i forvejen. Jeg mener ikke KODE Det hele selv, for det kan jeg ikke finde ud af.. Men løbende tilføje de “moduler” eller hvad det nu kaldes i Magento - jeg ønsker.

Jeg vil gerne have megamenu, og diverse andre fede ting (feks. billedskift ved hover over billeder, pris scroller osv osv).

Jeg kan se at de enkelte features koster en del hvis man skal købe dem enkeltvis - når jeg regner det sammen.

Kan jeg købe EN templates med alle de funktioner jeg vil have og “tage” dem derfra?
SÃ¥dan en kan jeg nemlig godt finde.

Men mit design skal være meget anderledes end nogle af de templates jeg kan finde.

Eller SKAL jeg bygge det udfra en af de templates der indeholder de funktioner jeg ønsker og så lave så meget om i designet?

Det er i bund og grund fordi jeg ønsker min side HELT simpelt/clean - og har en ide om designet.

Så vil jeg mene det er spild af tid, at skulle ændre SÅ meget i en template..

Håber det var forståeligt spørgsmål?

N.B. jeg er ny i Magento - derfor KAN mit spørgsmål måske virke dumt..

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

BetterWeb
Jr. Member

Total Posts:  5
Valby

Infinityja - 19 December 2012 04:01 PM

Jeg skal til at bygge min side. Jeg har kigget pÃ¥ diverse templates/themes, men egentlig vil jeg gerne selv prøve at lave den fra bunden udfra den “grey” eller hvad den nu hedder der ligger der i forvejen. Jeg mener ikke KODE Det hele selv, for det kan jeg ikke finde ud af.. Men løbende tilføje de “moduler” eller hvad det nu kaldes i Magento - jeg ønsker.

Jeg vil gerne have megamenu, og diverse andre fede ting (feks. billedskift ved hover over billeder, pris scroller osv osv).

Jeg kan se at de enkelte features koster en del hvis man skal købe dem enkeltvis - når jeg regner det sammen.

Kan jeg købe EN templates med alle de funktioner jeg vil have og “tage” dem derfra?
SÃ¥dan en kan jeg nemlig godt finde.

Men mit design skal være meget anderledes end nogle af de templates jeg kan finde.

Eller SKAL jeg bygge det udfra en af de templates der indeholder de funktioner jeg ønsker og så lave så meget om i designet?

Det er i bund og grund fordi jeg ønsker min side HELT simpelt/clean - og har en ide om designet.

Så vil jeg mene det er spild af tid, at skulle ændre SÅ meget i en template..

Håber det var forståeligt spørgsmål?

N.B. jeg er ny i Magento - derfor KAN mit spørgsmål måske virke dumt..

Hej,

Godt at høre at du vil i gang med at få lavet dit design!

Jeg tror du tager en smule fejl af forskellen på moduler og themes. Et theme i Magento er kort sagt layoutet - og hvordan de enkelte dele skal hænge sammen med hinanden. Moduler derimod er funktionaliteterne.

Du er meget velkommen til at smide mig en mail med hvad det er du har set på, så skal jeg nok være dig behjælpelig med hvad du skal gøre grin

Du må have en god dag!

Magento Community
Magento Community

kevintruong
Jr. Member

Total Posts:  3

Håber det var forståeligt spørgsmål? thanks

Magento Community
Magento Community
Magento Community