Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hjælp til Magento fejl når jeg går ind på undersider

Sprinto
Jr. Member

Total Posts:  3

Hej,

Er der nogen der er skarpe i Magento og kan fortælle mig hvorfor denne fejl kommer og hvordan jeg kan fikse det? http://led-shirt.dk/index.php/partywear/led-t-shirts/superman-175.html - Kommer frem ved nogle ting på siden og admin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej Sprinto,
Mon ikke det har noget med din servers opsætining at gøre. Kig i var/log/exception.log eller var/log/system.log. Der burde du kunne finde en forklaring.
Mvh
Jeppe

Magento Community
Magento Community

Sprinto
Jr. Member

jeppejensen - 16 December 2012 01:26 PM

Hej Sprinto,
Mon ikke det har noget med din servers opsætining at gøre. Kig i var/log/exception.log eller var/log/system.log. Der burde du kunne finde en forklaring.
Mvh
Jeppe

Hej Jeppe,

Det kan meget vel tænkes smile Men de filer du referer til findes ikke, måske det ikke er slået til eller sådan noget?

Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Ja, så er jeg endnu mere tilbøjelig til at tro, at du ikke har de rigtigt rettigheder på din server - Magento kan sandsynligvis ikke skrive i de dir som den gerne vil.

Du skal nok have fat i dem der har installeret din Magento?

Magento Community
Magento Community

Sprinto
Jr. Member

jeppejensen - 16 December 2012 11:45 PM

Ja, så er jeg endnu mere tilbøjelig til at tro, at du ikke har de rigtigt rettigheder på din server - Magento kan sandsynligvis ikke skrive i de dir som den gerne vil.

Det har jeg sådan set selv, eller det vil sige at jeg fulgte en guide til hvordan man flytter en Magentoshop. Har prøvet at sætte alle mapperne til 777 så der burde vel ikke rigtigt være et problem der? (har ikke så meget forstand på det) rasberry

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Sprinto - 17 December 2012 12:05 AM

jeppejensen - 16 December 2012 11:45 PM

Det har jeg sådan set selv, eller det vil sige at jeg fulgte en guide til hvordan man flytter en Magentoshop. Har prøvet at sætte alle mapperne til 777 så der burde vel ikke rigtigt være et problem der? (har ikke så meget forstand på det) rasberry

Hej Sprinto.

Med mindre det er en dedikeret server, bør du overveje sikkerheds-aspektet i at lade alle på serveren kunne skrive til dine mapper.

Desuden ser linket ud til at virke nu, så jeg går ud fra du har fået løst dit problem?

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top