Magento Forum

Problemer med UnoEuro

groupnordica
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej allesammen.

Jeg driver en webshop (http://www.bokseudstyr.dk), der er hosted hos Unoeuro.com. Jeg har gjort meget for at optimere på samtlige parametre, der kan forbedre siden loadtid, men lige for tiden ligger den helt oppe på 6,5 sekunder, hvilket gør, at min konvertering er i bund og folk flygter fra min webshop.

Jeg tænke om det måske kunne være min hostingudbyder, der var skyld i problemet, og ville derfor høre, om der var andre, der også havde loadtid problemer med Unoeuro?

På forhånd mange tak smile

Med venlig hilsen

Frederik

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Uden at have set på din side, så er det uden tvivl også pga din hosting udbyder. Unoeuro er dejligt billigt - men du får hvad du betaler for.
Du burde flytte din side til en magento optimeret hosting partner. Det koster naturligvis en del mere, men til gengæld er den beregnet til det.

Magento Community
Magento Community

BetterWeb
Jr. Member

Total Posts:  5
Valby

Hej Frederik,

Som der er blevet nævnt, bør du bestemt skifte host. Du er velkommen til at kontakte mig, for at få detaljer om gode hosts i Danmark inden for Magento-optimeret hosting.

Dertil skader lidt magento performance optimering på sitet heller ikke grin

Skriv endelig hvis du skal have hjælp til noget.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

groupnordica - 23 November 2012 01:48 AM

Hej allesammen.

Jeg driver en webshop (http://www.bokseudstyr.dk), der er hosted hos Unoeuro.com. Jeg har gjort meget for at optimere på samtlige parametre, der kan forbedre siden loadtid, men lige for tiden ligger den helt oppe på 6,5 sekunder, hvilket gør, at min konvertering er i bund og folk flygter fra min webshop.

Jeg tænke om det måske kunne være min hostingudbyder, der var skyld i problemet, og ville derfor høre, om der var andre, der også havde loadtid problemer med Unoeuro?

På forhånd mange tak smile

Med venlig hilsen

Frederik

Hej Frederik.

Tag et kig på performance-optimering
-Måske det kan give lidt mere hastighed på din side.

Alternativt bør du overveje om ikke tiden er ved at være moden til noget seriøs magentohosting
-Vi har high-performance magentohoteller helt ned til 125 DKK / md.

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

peterankerdal
Jr. Member

Total Posts:  1

Prøv med en Virtual Private Server (VPS), det kan klart anbefales! Det vil garanteret forbedre din loadtid!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top