Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Vol Automatische Voorraad Beheer welke extensions bestaan er ??????? 

aliasali
Jr. Member

Total Posts:  13

Geachte Mensen,

Wij zijn op zoek naar Vol Automatische Voorraad Beheer extensions. Ik zal het proberen uit te leggen wat wij zoeken!

Wij willen graag ons leveranciers assortimen iedere avond importeren zodat we weten wat ze in hun assortiment hebben en wat op voorraad, op dat moment!!

Ik moet er wel bij vertellen dat wij zelf een fysieke voorraad hebben en naar deze updates onze voorraad met die van onze leverancier in de war raakt,.

Voorbeeld:

Wij gebruiken Store Manager for Magento!!!!

wij verkopen een product X, deze product X hebben wij in onze fysieke voorraad op 10 stuks staan, die avond word er weer een update gedaan naar de ftp servers van onze leverancier en daar word geconstateerd dat deze Product X ook bij een van onze leveranciers op voorraad is met een aantal van 1000 stuks, en wat wij nu willen voorkomen is dat deze 1000 stuks niet naar onze fysieke voorraden worden weggeschreven.

Dit gebeurt nu met Store Manager for Magento zijn er ander extensions die wij hier voor kunnen gebruiken.

Ik hoop dat iemand ons hier mee kan helpen?

Met vriendelijke groeten

T.Y

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Tim_
Jr. Member

Total Posts:  25
Netherlands

Mijn ervaring is dat het voor voorraadbeheer het beste een custom module kan worden geschreven.

Elk bedrijf heeft namelijk zijn eigen werkwijze om de voorraad op peil te houden. Bij de één is dit een continue process wat gevoed wordt door een backend systeem terwijl bij een ander de informatie handmatig elke avond wordt ingevoerd.

Je zult moeten bedenken hoe belangrijk deze module voor je is. Als het van groot belang is kun je het beste een module laten maken naar je eigen wensen. Het voordeel hiervan is dat er dan in al je behoefte kan worden voorzien.

Magento Community
Magento Community

Store_Manager
Enthusiast

Total Posts:  867

Hello Aliasali!

Thank you for using our product.

In case you need to add 10 items of your actual stock to the 1000 items in the stock of your supplier, it is possible using Store Manager for Magento import, but you need to use the following expression in the process of upload -

[FIELD_VALUE] [CSV_COL(3)]
where 3 is the number of the column of your .csv file with quantity
In this way your quantity will be 10+1000

In case you need the value from your supplier to be ignored and have the actual stock 10, use this expression in the field quantity -

if([FIELD_VALUE] 1[CSV_COL(3)][FIELD_VALUE])

In case I misunderstood you and you meant something else, please, let me know and I will provide you solution.
Also do not hesitate to let me know, in case you need my assistance and I will gladly guide you through.

Magento Community
Magento Community

pbosch
Member

Total Posts:  46
Enschede, The Netherlands

Hallo T.Y,

Wat extra advies betreffende uw import vragen:

Er zijn ook andere oplossingen zoals onze geautomatiseerde importeer oplossing die volledig online is en niet client based (platform onafhankelijk) (Tevens werkend met via een webservice of toegankelijk via tablets, iphone of android toestellen).

Vaak moet men erop letten op het proces dat koppelingen onthouden moeten worden, iets wat in een storemanager misschien minder duidelijk is. Vanuit de server wordt gelijk de laatste updates doorgegeven via bijvoorbeeld FTP.
We raden u aan op http://www.magdeveloper.com te kijken om imports te kunnen draaien bijv. naast storemanager op een hoog geautomatiseerd niveau. (bijv om iedere avond producten te importeren)

Er is tevens een demo beschikbaar.

Mochten er vragen zijn aarzel dan niet om contact op te nemen:

info [at] magdeveloper.com

Succes!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top