Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento webshop med Axapta

Ph1L
Jr. Member

Total Posts:  12

Hej,

Jeg søger efter lidt input til, hvordan en Magento webshop (Magento ver. 1.7.0.2), kan snakke sammen med Axapta.
Er der nogen har erfaringer med det, eller kan vejlede mig yderligere?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej Phil,
Der er forskellige måder, alt efter hvordan du ønsker at de to systemer skal tale sammen. Fælles for dem alle er, at de ikke er billige. Det er samtidigt en rigtig god ide at have adgang til en god Axapta ressource.

Først og fremmest skal du gøre dig nogle tanker om, hvad (produkter, ordre, ordre historik kunder etc) du vil have integreret mellem systemerne. Tænk også på hvordan (via manuel import, broker, webservice, flade filer etc.), hvornår (skal det ske ved behov eller via et tidsskema) og hvor ofte. Det siger sig selv, at det vil blive dyrere, jo mere kompleksitet der kommer på.

Hvis du er på udkig efter en smart lille integrations extension, så må jeg desværre skuffe dig. Det findes ikke - Der er aldrig to ens Axapta installationer, så det ville være for problematisk.

Magento Community
Magento Community

WeDo_Ecom
Jr. Member

Total Posts:  3

We Do Ecom er stolte af at være den eneste Silver Solution Partner af Magento i Vietnam. Magento Solution Partners er nøje udvalgt og er anerkendt som erfarne og succesrige udbydere af komplette e-handels-tjenesten samt løbende kundesupport. Som officiel Magento Solution Partner er We Do Ecoms team rutineret i Magentos magtfulde native og brugerdefinerede funktioner. Vores praktiske ekspertise kombineret med bred viden og intensiv erfaring i eCommerce sikre vi vores kunder de rigtige løsninger til at bygge en pulserende eCommerce forretning på.
------------------------------------------------------

Kontact:
Svanemøllevej 25
DK – 2100 Copenhagen Ø
Denmark

Email:

Magento Community
Magento Community

kevintruong
Jr. Member

Total Posts:  3

Hvis du er på udkig efter en smart lille integrations extension, så må jeg desværre skuffe dig. Det findes ikke - Der er aldrig to ens Axapta installationer, så det ville være for problematisk. great

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top