Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Dataflow - CSV Datei löschen

Marcomr
Jr. Member

Total Posts:  9

Hallo,

kann mir einer von euch sagen wie ich die CSV Dateien die ich unter Dataflow importiert habe löschen kann ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Store_Manager
Enthusiast

Total Posts:  867

Hallo,

Ich spreche Deutsch nicht sehr gut, so das vielleicht sind viele Fehler in meiner Antwort. Ich bitte um Entschuldigung dafür. Ich werde auch die Antwort in Englisch schreiben für Sie besser zu verstehen was Ich gemeint hatte.

Wenn ich Sie richtig verstanden gehabt, wollen Sie diese Daten, die Sie in letzter Zeit über Dataflow importiert, löschen. Bitte genauer formulieren Sie, wenn Sie Produkte oder Produktgruppen Daten oder andere Information löschen sollen.

Für die Zukunft empfehle ich Ihnen zu Database Backup zu machen, so dass könnte Sie es wiederherstellen und zum vorherigen Daten zurückgeben.

Wenn Sie einige spezifische Informationen über das Produkt löschen wollen (zum Beispiel wie Beschreibung oder einem Attribut), biete Ich Ihnen 14-Tage kostenlose Version von Store Manager for Magento Program zu versuchen.  Mit dieser Software können Sie hinzufügen oder entfernen die Information direkt in während des Prozesses.

In jedem Fall können Sie Store Manager versuchen. Um es downloaden, nutzen Sie diesen Link:
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/store-manager-for-magento.html

----------
If I understood you correctly, you want to delete those data which you have recently imported via Dataflow. Please, specify if you need to delete products or product related data other information, so I could have a better understanding of what should be done.

For future I offer you to do database backup so you could restore it in case you need to return to previous data at your store.

If you want to delete some specific product information that like description or some attribute, you can try 14-days free version of Store Manager for Magento application. Using it you can add or remove data right in during the process, on the fly.

In any case, you can try out the solutions, since there is free version. You can download here:
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/store-manager-for-magento.html

Hope it helps.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top