Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

2 vragen

delsea
Member

Total Posts:  67
The Hague, Holland

Hai,

ik heb 2 vragen waar jullie me misschien mee kunnen helpen, want ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie in deze kwesties.

vraag 1)
ik heb meerdere shops op 1 admin draaien, nu proberen klanten op mijn .be pagina af te rekenen, ze kunnen wel een account creëren, maar daarna komen ze nergens meer in verder. waar zit dit euvel en hoe kan ik dit asap oplossen aangezien ik steeds meer halve Belgische accounts in de backend zie verschijnen zonder bestellingen daarachter. (beetje zonde)

vraag 2)

ik heb verzendkosten ingesteld, maar deze komen heel moeilijk naar boven. weet iemand daar een oplossing voor of heb ik wat verkeerd ingesteld? ze komen wel altijd naar boven als ik een bestelling handmatig aanmaak, maar niet tot zelden als mensen afrekenen via de site, en dan wordt het ook nog eens niet getoond op de factuur…

HELP!
*ik draai magento 1.7.0.x*

Groet,
Vanessa

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top