Bamsekram.dk er vores første Magentoshop. Vi har brugt mange timer på at tilpasse design og funktionalitet - og jeg tror, at vi er sluppet rimelig godt fra det
Det ville være super, hvis en Magentoekspert ville klikke lidt rundt, og evt. give feedback (her i forum eller på mail).
Hvis I kender nogle spændende Magentoudvidelser, der kunne være relevant på Bamsekram.dk, må I gerne sige til. Specielt, hvis I kender til smartere måder at vise billeder på produktsiden.
3. I har gratis fragt over 1000 Kr. Det ville jeg skrive meget tydeligt der hvor man vælger fragttype - bare som en reminder til dem der ikke ved det eller har glemt det.
4. En købsknap bør være stor og grøn - det giver et beviseligt bedre resultat.
5. Bannerext på forsiden er fin, men der bør være mere informative billeder i slides. Skriv noget i billederne, der får mig til at ville trykke på dem.
Bamsekram.dk er vores første Magentoshop. Vi har brugt mange timer på at tilpasse design og funktionalitet - og jeg tror, at vi er sluppet rimelig godt fra det
Det ville være super, hvis en Magentoekspert ville klikke lidt rundt, og evt. give feedback (her i forum eller på mail).
Hvis I kender nogle spændende Magentoudvidelser, der kunne være relevant på Bamsekram.dk, må I gerne sige til. Specielt, hvis I kender til smartere måder at vise billeder på produktsiden.
Først tillykke med shoppen
Forsiden er nydelig…
Den blå tekst er svær at læse - jeres tag line i headeren.
Footer ser “forkert” ud i Firefox på pc. Der er masser af plads, måske den kan flades lidt ud ?
Menuen i venstre side er lækker. Jeg ville nok forsætte samme topgrafik hele vejen ned. Den blå med kurver, både på facebook, julegaver-info(måske i rød lige på denne) også Kundeservice. Men det er nok en smagssag.
- Jeg kan ikke se hvad du/i mener med bedre billeder på produkt siden, vil I af med zoom funktion og have en popup effekt ?
Gennemgå alle beskrivelserne i shoppen, således der på Kort beskrivelse startes med Stort..
Der er enkelte steder hvor I begynder teksten med små bogstaver.