Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Feedback på Magentoshop (Bamsekram.dk) ønskes

Bamsekram
Jr. Member

Total Posts:  6

Hej,

Bamsekram.dk er vores første Magentoshop. Vi har brugt mange timer på at tilpasse design og funktionalitet - og jeg tror, at vi er sluppet rimelig godt fra det smile

Det ville være super, hvis en Magentoekspert ville klikke lidt rundt, og evt. give feedback (her i forum eller på mail).

Hvis I kender nogle spændende Magentoudvidelser, der kunne være relevant på Bamsekram.dk, må I gerne sige til. Specielt, hvis I kender til smartere måder at vise billeder på produktsiden.

Bamsekram.dk sælger primært bamser og tøjdyr online.

Tak smile
Hanne og Martin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej i to,
Tillykke med jeres side. Den er rigtig fin.
Jeg har et par kommentarer.

1. Jeg ville evt installere en “one step checkout” - F.eks. GoMage Light Checkout: http://www.gomage.com/extensions/gomage-lightcheckout.html

2. I har rigtigt god Trustpilot status - Det ville jeg fortælle på jeres forside med f.eks. den her: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/trustpilot-reviews-integration-4439.html

3. I har gratis fragt over 1000 Kr. Det ville jeg skrive meget tydeligt der hvor man vælger fragttype - bare som en reminder til dem der ikke ved det eller har glemt det.

4. En købsknap bør være stor og grøn - det giver et beviseligt bedre resultat.

5. Bannerext på forsiden er fin, men der bør være mere informative billeder i slides. Skriv noget i billederne, der får mig til at ville trykke på dem.

6. Hvis i ikke har det allerede, så overvej at installere mailchimp til at styre jeres email udsendelser.: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/mage-monkey-mailchimp-integration-4865.html

God vind med shoppen.

Magento Community
Magento Community

Bamsekram
Jr. Member

Total Posts:  6

Hej Jeppe,

Supergode forslag. Tak for det. Nu skal weekenden bruges på en god gang Magentoudvikling smile

Mvh.
Martin

Bamser og tøjdyr i Bamsekram

Magento Community
Magento Community

coolmagento_DK
Sr. Member

Total Posts:  222
Toftlund

Bamsekram - 12 November 2012 02:26 AM

Hej,

Bamsekram.dk er vores første Magentoshop. Vi har brugt mange timer på at tilpasse design og funktionalitet - og jeg tror, at vi er sluppet rimelig godt fra det smile

Det ville være super, hvis en Magentoekspert ville klikke lidt rundt, og evt. give feedback (her i forum eller på mail).

Hvis I kender nogle spændende Magentoudvidelser, der kunne være relevant på Bamsekram.dk, må I gerne sige til. Specielt, hvis I kender til smartere måder at vise billeder på produktsiden.

Bamsekram.dk sælger primært bamser og tøjdyr online.

Tak smile
Hanne og Martin

Hejsa,

Først tillykke med shoppen grin
Forsiden er nydelig…
Den blå tekst er svær at læse - jeres tag line i headeren.
Footer ser “forkert” ud i Firefox pÃ¥ pc. Der er masser af plads, mÃ¥ske den kan flades lidt ud ? grin

Menuen i venstre side er lækker. Jeg ville nok forsætte samme topgrafik hele vejen ned. Den blå med kurver, både på facebook, julegaver-info(måske i rød lige på denne) også Kundeservice. Men det er nok en smagssag.

http://www.bamsekram.dk/bamser.html - igen her er den blå tekst meget svag/svær at læse.

- Jeg kan ikke se hvad du/i mener med bedre billeder på produkt siden, vil I af med zoom funktion og have en popup effekt ?

Gennemgå alle beskrivelserne i shoppen, således der på Kort beskrivelse startes med Stort..
Der er enkelte steder hvor I begynder teksten med små bogstaver.

Blot nogle tanker.

/Kent

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top