Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

flere ordre inden betaling

Anders Præst
Jr. Member

Total Posts:  8

Hej

Jeg har en lille webshop.
Kageman.dk
Den var i grunden lavet til at jeg skulle sælge brød og kager lokal i området på nettet.
Men med tiden har den udviklet sig sådan at jeg sælger skolemad til foreløbigt 3 skoler i Randers området.
Kunden bestiller en madpakke til sit barn, under checkout vælger man skole og leveringsdato.
Det er lige ud af bagerposen
Så lang så godt. Shoppen køre i grunden fint.

MEN jeg mangler en funktionalitet sålede at man kan bestille til flere dage på samme ordre - eller retter i flere ordre men med en samlet betaling.

Jeg er sikker på det kan lade sig gøre.
Men jeg har ikke fantasien - eller evnerne til programmering.

Jeg forestiller mig at man når checkout er udfyldt bliver spurgt om man vil oprette en ordre til en anden dag og så ryger tilbage til shoppen. Når man så vælger at man har shoppet færdig og har nu oprettet 1,4 eller måske 10 ordre til forskellige dage, så betaler man een gang det samlede beløb.

Kan det lade sig gøre, og er der nogen som kan gøre det for mig - mod betaling naturligvis.

Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej Anders,
Det kan vi sikkert hjælpe dig med. Ring til mig, så vi kan få afklaret hvad der skal til.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top