Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Artikelen willen niet zichtbaar worden

Antera
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik ben sinds kort maar eens begonnen om van OSC naar Magento over te stappen en daarom druk bezig met installeren aanpassen enz om de website tot een goed einde te brengen.

Ik heb Magento geinstalleerd en ook de sample data 1.6.1.0.

Heb ze allemaal geactiveerd staan. Gekoppel aan de categorien enz enz. ook refreshen van de cache en index enz mag niet baten

Dit diverse malen hebben gedaan komen de producten maar niet zichtbaar op de shop. Wel kan je ze vinden als je uitgebreid gaat zoeken maar als je dit betreffende artikel wilt bekijken gaat het mis. Ook als je de categorie aanklik op de frontend gaat het mis. De melding is ook daar:

Whoops, our bad…
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
If you clicked on a link to get here, the link is outdated.

index.php/electronics/cameras/digital-cameras.html

voor degene die het zelf willen bekijken www.lowering.nl/Webshop

Ik ben na 3 dagen zoeken en veel dingen proberen en uiteindelijk de shop 5x om zeep te hebben geholpen toch wel moe ervan.

Is er iemand die mij de gouden tip kan geven, want ik weet het niet meer

Heb al veel gedaan ondertussen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top