Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemi installazione “Facebook connect and like free” della BelVG. 

mandrake32
Jr. Member

Total Posts:  1

Salve, ho un piccolo problema inerente all’installazione di un modulo per magento che consente l’accesso tramitre facebook al nostro store, il modulo in questione si chiama “Facebook connect and like free” di BelVG.
Dovrei installarlo e fino a qui va bene…ma ho notato che nel database esiste gia una tabella con il nome di Belvg_facebook_customer…mentre se vedo via ftp sul mio dominio non c’è nessun riferimento a questo modulo.
La mia domanda è: posso cancellare tranquillamente la tabella in questione e installare questo modulo senza avere problemi????
vi ringrazio in anticipo

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

BelVG
Guru

Total Posts:  306
Minsk, Belarus

Hi,

You may write us on and we’ll help with your issue. We provide free support for all our extensions.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top