Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento med Wampserver

Watermist
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej

Jeg har endelig taget mig sammen til at få den webshop op at stå.
Har haft freewebshop og joomla instaleret og fundet dem for let elller bøvlet og nu
er kærligheden kastet på Magento men jeg kan ikke få det til at spille.
Jeg er ingen nørd men plejer dog at få tingene til at virke men ikke her, har brug for hjælp. >:(

Kører XPpro servicepack 3 med wampserver ver 2.

Jeg får det her smidt i hovedet lige efter valg af sprog og møntfod.
Den har fat i databasen kan jeg se under phpMyadmin.

Error in file: “C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Sales\sql\sales_setup\mysql4-install-0.9.0.php” - SQLSTATE[42S01]: Base table or view already exists: 1050 Table ‘sales_flat_quote’ already exists
Trace:
#0 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\Resource\Setup.php(287): Mage::exception(’Mage_Core’, ‘Error in file: ...’)
#1 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\Resource\Setup.php(167): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_modifyResourceDb(’install’, ‘’, ‘0.9.29’)
#2 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\Resource\Setup.php(155): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_installResourceDb(’0.9.29’)
#3 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\Resource\Setup.php(121): Mage_Core_Model_Resource_Setup->applyUpdates()
#4 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\Config.php(215): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 C:\wamp\www\magento\app\code\core\Mage\Core\Model\App.php(241): Mage_Core_Model_Config->init(Array)
#6 C:\wamp\www\magento\app\Mage.php(427): Mage_Core_Model_App->init(’’, ‘store’, Array)
#7 C:\wamp\www\magento\app\Mage.php(446): Mage::app(’’, ‘store’, Array)
#8 C:\wamp\www\magento\index.php(52): Mage::run()
#9 {main}

MVH
Henrik

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Hej Watermist.

Istedet for at rode med WAMP, så vil vi gerne tilbyde dig en gratis test-shop. Uden forpligtelser.

Vi kan sætte et gratis shop op til dig på en rigtig server, så du kan teste magento istedet for at slås med WAMP, du får din egen private backend med adgang til FTP, database samt en opsat betalingsgateway.

Smid mig en PM eller en mail pÃ¥ , hvis du er interesseret. 

-Ellers god vind og god weekend!  grin

Magento Community
Magento Community

activevps.dk
Member

Total Posts:  66
Denmark

Watermist: Har du fÃ¥et din shop op og køre? 

Den fejl meddelelse kunne tyde på at du allerede har oprettet data på din mysql server, dvt. nulstil databasen og prøv igen..

Hvis du er interesseret kan jeg oprette en demo shop på vores server

Magento Community
Magento Community

Watermist
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej

Nej....ikke Magento, der var ikke rigtig noget at hente herinde, desværre.
Den står på Prestashop nu og det spiller upåklagligt....indtil videre, men hvis jeg løber panden
mod muren igen, så kommer jeg ind på magentohost.dk.

Mvh
Henrik

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top