Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

omschrijving producten

reobijn
Jr. Member

Total Posts:  2

Ik probeer bij bestaande artikelen de omschrijving te wijzigen. De gewijzigde tekst laat hij zien maar als ik naar de website ga staat er nog de oude tekst. Het zal wel iets simpels zijn, maar ik zie het niet :-D

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jarnotb
Jr. Member

Total Posts:  8

refresh cache en refresh index

dan webpagina refreshen (ctrl-r)

en dan moet t werken!

Magento Community
Magento Community

reobijn
Jr. Member

Total Posts:  2

Dank voor het advies. Heb het opgevolgd maar helaas geen veranderingen. nog tips :-D

Magento Community
Magento Community

Tim_
Jr. Member

Total Posts:  25
Netherlands

Als de omschrijving juist gewijzigd en opgeslagen is, maar deze niet op de website verschijnt dan is er een caching probleem.

Er zijn drie mogelijke oorzaken:
1. Standaard Magento Cache of fullpage cache bij Magento Enterprise
2. Browsercache
3. Serverside caching

Oplossing 1
Verwijder de var map in de Magento directory. Hier gebeurt alle caching. Deze map kun je veilig verwijderen aangezien Magento deze automatisch weer aanmaakt.

Oplossing 2
Verwijder de cache van je browser. Gebruik eventueel een andere browser om te testen of gebruik de “private modus” van de browser.

Oplossing 3
De meest populaire serverside caching gebruikt voor Magento zijn APC en Varnish. Je kunt de APC cache legen via de webinterface of bewerk de config instellingen. Als Varnish voor Apache draait kun je Apache waarschijnlijk direct bereiken door :8080 te gebruiken om je Magento shop te bereiken. Op deze manier omzeil je Varnish. Check anders je configuratie instellingen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top