Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nyt skin? + manual

designk
Jr. Member

Total Posts:  3

Hej,

Jeg vil lige spørge om 3 ting:

1. Er der et sted hvor man kan vælge imellem forskellige skin (gratis) og i så fald, hvor finder jeg dem?

2. Er der en dansk manual et sted?

3. Synes jeg pÃ¥ et tidspunkt har set en side hvor man kunne se en masse magento shops, ved at vælge land, og kategori f.eks. “tøjbutikker” , men nu kan jeg simpelthen ikke finde den igen… Er der nogen som mÃ¥ske ved hvilken en jeg tænker pÃ¥? :0)

Mange hilsner fra Louise

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Du finde templates og moduler til Magento på Magento Connect. Nogle er gratis og andre skal du betale for.

Der findes ingen dansk manual og den engelske Wiki er stadigvæk ret tynd.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

designk - 24 January 2009 12:04 AM

Hej,

Jeg vil lige spørge om 3 ting:

1. Er der et sted hvor man kan vælge imellem forskellige skin (gratis) og i så fald, hvor finder jeg dem?

2. Er der en dansk manual et sted?

3. Synes jeg pÃ¥ et tidspunkt har set en side hvor man kunne se en masse magento shops, ved at vælge land, og kategori f.eks. “tøjbutikker” , men nu kan jeg simpelthen ikke finde den igen… Er der nogen som mÃ¥ske ved hvilken en jeg tænker pÃ¥? :0)

Mange hilsner fra Louise

1: Som Torben skriver, er der nogle at finde på magentoconnect -Ellers anbefaler vi templatemonster.com

2: Nej, desværre. Vi arbejder dog på nogle danske tutorials til magento på magento-tips

3: Jeg har oprettet en tråd her:

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top