Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Google Analytics e-handel

DanielRabaek
Sr. Member

Total Posts:  79

Jeg kan ikke få Google Analytics e-handelssporing til at virke på min magento webshop. Det er slået til i Magento backend og i Google Analytics.
Nogen der ved hvor der er en trin og trin guide eller kender en der kan klare det lynhurtigt ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Der er såmen en god guide her på siden: http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/setting-up-google-analytics

Hvis det stadigvæk ikke virker, så send mig en mail. Jeg skal gerne kigge på det for dig.

Magento Community
Magento Community

DanielRabaek
Sr. Member

Den guide har jeg været igennem og det virker desværre ikke.

Nogen ideer ?

Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hvis guiden ikke virker, må der næsten være noget galt med din google konto. Prøv at tjekke der. Er du sikker på du bruger den rigtige kode etc.

HVis det er noget du gerne vil betale dig fra, så er det en del af vores normale produkt portfolio.

Google Analytics opsætning, instruktion etc. kan ordnes for få tusind kroner.

Magento Community
Magento Community

DanielRabaek
Sr. Member

Hvad tager I for det?
Kontakt mig evt på

Magento Community
Magento Community
Magento Community