Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

[Kolom] Klanten beheer Bedrijfsnaam

wpoortman
Jr. Member

Total Posts:  7

Een klant van ons wil graag een aantal aanpassingen op zijn backend klanten beheer pagina. Ik heb een aantal verwijderd zoals phonenumber en provincies. Nu wil ik de kolom bedrijfsnaam toevoegen, maar dit werkt weers eens niet zo simpel als ik gehoopt had. De kolom visueel zichtbaar maken is al gelukt, maar om er daadwerkelijk data in te laten verschijnen is een tweede.

Na lang Googlen ben ik er nog steeds niet uit en kan ik niet echt een juist artikel vinden die mij kan helpen met het problem. Ik heb wel een aantal gevonden, maar die bleken uiteindelijk voor geen meter te werken.

Ik begrijp dat het niet de juiste methode is om in de core bestanden te gaan zitten werken. Maar om ze op onzichtbaar te zetten, moest het wel even op de manier (volgens mij)

Zou iemand mij een eindje op weg kunnen helpen om de bedrijfsnaam van klanten in de juiste kolom te tonen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top