Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Checkout Gæst / konto

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Hej danskere,

Jeg skriver lige en besked her, da der ofte er flere svar end i det internationale. Det kunne være sjovt at lave en statistik på dette site over, hvor mange ubesvarede emner der er (hvis man ser bort fra dem, der svarer på deres egne emner...)

Anyway… Det kunne være en god idé, at knappen “Log ind” og felterne til email og kodeord ikke blev vist (eller greyed out), hvis kunde vælger “Betal som gæst”.

Vores analyse viser en del kunder, der vælger “Betal som gæst” og derefter trykker “Log ind” i stedet for “Fortsæt”.

Jeg er desværre ikke javascript haj. Nogen der kan smide et hurtigt script sammen? wink

Go’ weekend herfra!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Hej huulbaek

Vi vil gerne byde ind på opgaven, jeg er sikker på vi kan finde en løsning som passer os begge.

Du er velkommen til at sende mig en PM eller mail på hvis det er interessant.

God weekend herfra også.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top