Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Wie heeft weleens McAfee SECURE voor een webwinkel gebruikt? 

EDENCO
Jr. Member

Total Posts:  11

Hallo all,

Een klant van mij vroeg of McAfee SECURE een toevoeging zou zijn voor zijn webwinkel.
McAfee suggereert dat eventuele verkopen gemiddeld met 21% kunnen steigen.
Even op Google gezocht en kwam ik een jaarabonnement van 150 euro tegen.

Heeft dit zin? Wat zijn jullie ervaringen?

Mvg, Ed

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Tim_
Jr. Member

Total Posts:  25
Netherlands

Ik heb zelf ervaring met McAfee Secure in een ecommerce omgeving met +/- 700 orders per dag.

De 21% verhoogde omzet, daar geloof ik niet in. Wat ik vaak doe is deze enkel in de kassa plaatsen om extra zekerheid uit te stralen.
Het abbonement wat ik ken kost ongeveer 600,- per jaar. Daar zitten wel verschillende security scans bij. Deze scans zijn trouwens nog behoorlijk van kwaliteit. De rapporten die van de scans kunnen worden gebruikt om PCI Compliance aan te vragen (PCI DSS SAQ).
Het gebruik van een dergelijke embleem in de kassa straalt vertrouwen uit. Verder ben ik er geen fan van om op elke pagina een keurmerk te plaatsen.

Verwacht niet je orderstatistieken met dikke procenten omhoog vliegen nadat je het logo op de website hebt geplaatst. Maar alle beetjes helpen.. wink

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top