Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Flere domæner til samme shop, med forskelligt design

mivm
Jr. Member

Total Posts:  4
Denmark

Jeg kan ikke læse mig til om følgende er muligt, måske en venlig sjæl kan henvise mig eller give en forklaring:

Jeg har 3 domæner eks. jordbær.dk - Hindbær.dk - solbær.dk. Disse 3 domæner vil jeg gerne pege på den samme magentoshop, som sælger alle 3 produkter.

Jeg vi gerne have at hver enkelt shop har sit eget design, evt. farve samt logo, men at hele “motoren” i shoppen er den samme, dvs. menuer, produkter, check ud osv.

Jeg ville gerne gå rigtigt til værks, og derfor kunne noget dokumentation være dejligt!

Håber i forstår hvad jeg mener grin

/Michael

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Det er slet ikke noget problem i Magento - det er med i en standard pakken. Vi har allerede flere multi skin shops i luften.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

mivm - 11 October 2012 01:16 AM

Jeg kan ikke læse mig til om følgende er muligt, måske en venlig sjæl kan henvise mig eller give en forklaring:

Jeg har 3 domæner eks. jordbær.dk - Hindbær.dk - solbær.dk. Disse 3 domæner vil jeg gerne pege på den samme magentoshop, som sælger alle 3 produkter.

Jeg vi gerne have at hver enkelt shop har sit eget design, evt. farve samt logo, men at hele “motoren” i shoppen er den samme, dvs. menuer, produkter, check ud osv.

Jeg ville gerne gå rigtigt til værks, og derfor kunne noget dokumentation være dejligt!

Håber i forstår hvad jeg mener grin

/Michael

Hej Michael.

Det er ganske ligetil. Konceptet kaldes multiple storefronts i magento.

Tag et kig på vores artikler her: http://wikigento.dk/kategori/multistore

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Joakim Hansen
Jr. Member

Total Posts:  20
Denmark

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge domain addon metoden frem for parked domain eller sub domain, da system opdateringer kan påvirke de to sidste metoder.

Jeg linker forneden til den guide som jeg selv har brugt til Multiple Magento Stores setup
http://www.crucialwebhost.com/blog/how-to-setup-multiple-magento-stores/

God fornøjelse smile

Mvh. Joakim Lykkegaard Hansen

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top