Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Checkout page werkt niet meer. My cart is wel zichtbaar

JewelDealZ
Jr. Member

Total Posts:  3

Hallo,

Ik ben bezig met het bouwen van een magento webshop, samen met een collega. De website staat al wel live maar is nog niet actief in gebruik genomen.
Echter lopen we nu tegen het probleem aan dat de onepage checkout pagina niet meer werkt.  Ik ben al enkele uren bezig om dit goed te krijgen, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Waar zou mogelijk de fout kunnen zitten? Alle hulp stel ik enorm op prijs!

Het gaat om deze pagina
http://www.jeweldealz.com/index.php/checkout/onepage/

De magento versie is 1.7.0.2

Bij voorbaat dank!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

JewelDealZ
Jr. Member

Overigens zijn ook de links van my cart en checkout bovenin niet meer zichtbaar. Ik kom er helaas nog steeds niet uit. Wanneer ik een nieuwe store aanmaak werkt de check out wel zoals het moet, maar ik kan klanten natuurlijk niet op een dergelijk ingewikkelde manier laten afrekenen. Ik heb zelf weinig magento ervaring. Mijn collega heeft vaker websites gebouwd in magento maar weet ook niet wat te doen.

Elke vorm van hulp zou ik heel erg op prijs stellen.

Zie www.jeweldealz.com

Magento Community
Magento Community

JewelDealZ
Jr. Member

Inmiddels zijn we opnieuw begonnen. De checkout en my cart staan er weer, maar wanneer er op checkout wordt geklikt krijg je een redirect naar de homepage. Zie http://jeweldealz.com/

Iemand enig idee wat we hier aan kunnen doen? ALLE hulp is welkom!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top