Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Backorders zichtbaar voor ingelogde klant

renevdlinden
Jr. Member

Total Posts:  3

Hallo,
Nieuw met magento en dus een vraagje:

Weet iemand of het mogelijk is om klanten die zijn ingelogd een overzicht te tonen van welke producten nog in backorder staan?
Ik zie het voor me dat iemand 2 producten besteld in 1 bestelling. Maar dat 1 vd 2 niet voorradig is.
Dat ziet men tijdens het bestellen al, maar ik vind het netjes als men dat ingelogd ook nog ergens kan zien.

En dat je als webwinkel ook alvast het ene product kunt verzenden en op verzonden kunt zetten,
en dat het andere product nog in backorder staat, en dat men dit ingelogd dus kan zien wat al is verzonden en wat nog niet.

Hopelijk is dit mogelijk eventueel met een plugin ofzo, en kan iemand me uitleggen hoe....

Bedankt allemaal en fijn weekend!
Gr. René

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top