Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Website gedurende ontwikkeling onbereikbaar maken

p1eter
Jr. Member

Total Posts:  9

Wat is de makkelijkste manier om de webshop gedurende de ontwikkeling onbereikbaar te maken en er voor te zorgen dat er niks geindexeerd gaat worden?

Ik heb hosting en een domein genomen maar dat is daardoor direct in gebruik.

Gr,

Pieter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

gerben1986
Jr. Member

Total Posts:  12

Zelf heb ik mijn webshop lokaal draaien m.b.v. EasyPHP, nadeel is wel dat de versies van MySQL en PHP hetzelfde moeten zijn als bij de hoster.

Anders zou je er voor kunnen kiezen om hem een map dieper te plaatsen. Daarna kun je (als ik me niet vergis) alles een map hoger verplaatsen en het zou moeten werken. Nadeel van het ontwikkelen op je hostomgeving is dat je, als je later updates wilt doen, weer hetzelfde probleem hebt. Want waar wil jij dan gaan testen? Of ga je voor iedere wijziging, nieuwe module etc. wat ingrijpender is dan een nieuw product plaatsen, je webshop offline halen?

Dat zijn dingen waar je zeker rekening mee moet (gaan) houden.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top