Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

categorie op frontpagina, hoe ?? 

mesjokke
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik wil in mijn winkel graag de categorieën in de homepage laten zien.

Ik heb diverse manieren geprobeerd, maar volgens mij doe ik het niet goed.

Ik heb eerste instantie een tabel gemaakt met daarin de html code geplakt van de poll.Daarin de categorie widget gezet.
Voordeel is dat ik dan de blokken met css kan beinvloeden.
Nadeel is dat de categorieen niet goed worden weergegeven en dat het blok erg statisch (saai) is.

Ik heb ook geprobeerd om een tabel te maken en de bovenste balk en de button met images te maken. Ik heb cellen gemerged en gesplit om zo de widget te plaatsen.
Voordeel is dat ik het met photoshop kan aanpassen door images te veranderen.
Nadeel is dat het er ook niet uit ziet.

Ik weet dat je met virtuemart, oscommerce en zencart allerlei extentions hebt om dit voor elkaar te krijgen. Maar voor Magento is niet bepaald veel te vinden. Althans, niet door mij. Ik heb de magento connect doorgespit, maar kan daar niet veel vinden.

Kortom: kan iemand mij vertellen of dit de juiste manieren zijn zoals ik het doe? of zijn er andere (betere) manieren om dit voor elkaar te krijgen ?

als voorbeeld zoals ik het ongeveer zou willen is te zien op www.bulbs.com.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top