Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Foutmelding Paypal: The totals of the cart item amounts do not match order amounts

gerben1986
Jr. Member

Total Posts:  12

Goedenavond,

In mijn webshop krijg ik (of eigenlijk de klant) een fout bij het uitchecken met Paypal als de klant 2 of meer producten besteld:
Errorcode: 10413
Longmessage: “The totals of the cart item amounts do not match order amounts.”

Bij 2 of meer producten geef ik namelijk korting, ik ben bang dat het daar niet helemaal goed gaat…

Ik gebruik Magento 1.4.1.1 and Paypal Express Checkout.
In de instellingen van Paypal Express Checkout geef ik aan dat “Transfer Cart Line Items” yes is.

Ik heb Paypal Debug Mode aangezet en een stukje van die logging hieronder toegevoegd (uiteraard even gemaskeerd), weten jullie wat hier fout gaat en hoe ik dat zou kunnen oplossen? Of waar ik moet zijn om dit te laten oplossen?
Ik begin het namelijk echt vervelend te vinden en mis er ook orders door…

Alvast bedankt!

File Attachments
payment_paypal_express.log  (File Size: 6KB - Downloads: 83)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

gerben1986
Jr. Member

Total Posts:  12

Heeft niemand enig idee?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community