Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Google Content API for Shopping probleem

Reallogic
Sr. Member

Total Posts:  90

Ik heb de Google Content API for Shopping extension geinstalleerd, aangezien ik producten uit mijn webshop wil weergeven in Google Shopping.
Ik heb account-id en inloggegevens ingevoerd en attributen gemapt, maar wanneer ik producten selecteer en op ‘Add to Google content’ klik dan verschijnt de melding “Google Shopping synchronization process is running”. Maar zodra het proces klaar is, dan zijn er geen producten toegevoegd: Geen records gevonden.

Nu zie ik bij ‘Manage Attribute Mapping’ een aantal attributen in het rood staan, zijn deze echt allemaal verplicht? Want sommige attributen zijn onbekend voor sommige producten.

De volgende attributen zijn rood en na het pijltje de waarde die ik geselcteerd heb of een opmerking:

Title > Name
Description > Description
Condition > condition
Price > Price
Brand > Brand
Color > Color
Gender > Gender
MPN > Onbekend
GTIN > SKU
Age Group > Onbekend
Size > Onbekend voor de meeste producten
Material > Onbekend voor de meeste producten
Pattern/Graphic > Onbekend

Heeft iemand enig idee wat er fout gaat of wat het probleem zou kunnen zijn?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top