Magento Forum

404 errors frontoffice na verhuizing naar ander ip (domein naam mee verhuist dus niet gewijzigd)

karinslim
Jr. Member

Total Posts:  2

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen. Ik ben voor een klant haar webwinkel in magento aan het verhuizen. Volledige website en database waren gedownload van het oude ip en weer geupload naar het nieuwe. local.xml aangepast dus koppeling database gaat goed. Backoffice goed bereikbaar maar front geeft overal 404 errors, kan dus op geeneen pagina komen. Nu vermoed ik dat het het zit in de friendly urls. Is er een mogelijkheid om die uit te zetten of kan ik iets anders doen? Als ik in de htaccess de friendly urls uit zet laadt de website niet meer omdat de host een submap heeft aangemaakt voor deze site.
Als ik in de htaccess iets aan pas verwijst hij naar de root en daar staat de website niet. (ook geprobeert overigens maar blijf 404 pagina’s krijgen. Cache (var/cache en var/session) leeg gemaakt voor uploaden naar nieuwe site.
Magento is niet mijn software, maar het moet toch redelijk eenvoudig op te lossen zijn?

Hoop dat iemand me (snel) kan helpen want ik baal hier gewoon van.

Groetjes Karin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top