Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Duplicate content

privatealarmer
Jr. Member

Total Posts:  10

Hej

Jeg har et duplicate content problem pÃ¥ alle mine kategori og produkts url’er. Eks. http://www.privatealarmer.dk/index.php/guardsman-tyverialarm, guardsman-tyverialarm findes ogsÃ¥ pÃ¥ denne url http://www.privatealarmer.dk/guardsman-tyverialarm. Det jeg skal have fjernet er index.php. Hvordan kan det gøres hurtigst og nemmest?

Jeg har fået løst duplicate content fra forsiden - der er et problem i magento. Men ovenstående har jeg ikke fundet et let løsning på. Jeg ved at det kan gøres via URL Rewrite Management, men der er pt. 975 poster. Det vil tage mere end en formiddag at ændre dem.

Jeg har i kategorier og produkter sat flueben i Create Permanent Redirect for old URL.

Jeg håber at der er en der har løsningen på ovenstående problem.

Med venlig hilsen
Søren Hansen

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Joakim Hansen
Jr. Member

Total Posts:  20
Denmark

Det lyder til at der skal ”luges” ud i gamle URL’s ?

Prøv at åbne PHP med admin, lav en backup af Magento databasen, flush Magento table: core_url_rewrites
Herefter login på Magento backend admin gå til system> index management >refresh catalog URL rewrites
GÃ¥ herefter til system> Cash management > flush Magento Cash + flush cache storage
Og husk til sidst at regenerate Google Sitemap

God fornøjelse smile

Mvh. Joakim Lykkegaard Hansen

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top