Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Brands med sub-kategorier. Muligt? 

jukebox999
Jr. Member

Total Posts:  2

Jeg har et ønske om og kunne skabe sub-kategorier til brands/attributter. Det kan selvfølgelig laves pÃ¥ traditionel vis via. kategorien - men jeg mener ikke denne løsning vil være \’fremtidssikret\’.

Jeg bruger i øjeblikket: https://www.aitoc.com/en/magentomods_shop_by_brands.html

Lad os tage udgangspunkt i en butik der sælger Sportstøj. Her vil være en masse brands samt produkter der kan agere produktkategorier - under brandet…
Tanken med denne opbygning er selvfølgelig og blive rangeret seo-mæssigt pÃ¥ \"adidas sko\”, \"adidas trøjer\” og \"adidas shorts\"…

Brand: Adidas
Sub-kategori: Adidas trøjer
Sub-kategori: Adidas sko
Sub-kategori: Adidas shorts
.....

Vil dette være muligt og udvide f.eks. \"Shop by Brands\” modulet med denne tilføjelse - vil I løse det via. standard kategori strukturen hvor jeg blot undlader og vise den i sidens faktisk menu - eller har I en helt 3. mulighed.

Jeg håber, at ovenstående gav mening.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top