Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nieuwe Store, zelfde homepagina met vertaalde static block

boom995
Jr. Member

Total Posts:  7

Hallo,

Ik heb een website en wil voor meerdere talen nieuwe stores aanmaken, alleen heb ik het probleem dat de static blocks veel nederlandse tekst bevatten. Die static blocks moet ik dus ook vertalen.
test.frequentflyershoes.nl is mijn test-omgeving waar dit bekeken kan worden.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat dezelfde pagina wordt opgebouwd, met een vertaalde/andere static block???

Ergens waar de pagina opgebouwd wordt moet ik natuurlijk aangeven dat er een ander static block gebruikt moet worden, maar ik begrijp niet waar. Kan iemand mij helpen aub??

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

TiG extensions
Jr. Member

Total Posts:  4
Amsterdam

Hallo,

Je kan dit oplossen door voor elke taal een apart static block aan te maken met dezelfde identifier.

In dat geval pakt Magento per taal het bijpassende static block.

Succes!

Magento Community
Magento Community

boom995
Jr. Member

Total Posts:  7

Hallo,

Hartstikke bedankt!
Ik was er ondertussen ook achter gekomen, en het werkt helemaal, maar toch bedankt!

Magento Community
Magento Community

TiG extensions
Jr. Member

Total Posts:  4
Amsterdam

Hallo,

Goed om te horen dat het is opgelost.

Succes met je webwinkel!

Magento Community