Magento Forum

Redirect efter flyt

cb
Jr. Member

Total Posts:  8

Hej Alle,

Fik lavet noget rod i magentosystemet efter en backup. Har nu opgraderet hostingen. Derefter flyttede jeg min shop over i et andet domæne og siden da er der ingen adgang til siden. Det virker som om den bliver redirectet .

Kan godt komme til admin logind men bliver også sendt videre til magento´s fejlside.

Har nu googlet løs og læst alverdens tråde om det her i et par dage, dog uden held.
Har opsat local.xml filen med den vej til databasen, har clearet min browser, har drukket en øl grin ... intet har hjulpet. suuukkkkk…

Er der nogen der kan hjælpe, evt. mod betaling - hat på fornemmelsen at det er forholdsvis enkelt; bare man ved hvilke knapper der skal trykkes på..

mvh.
Carsten

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

cb - 30 August 2012 10:25 AM

Hej Alle,

Fik lavet noget rod i magentosystemet efter en backup. Har nu opgraderet hostingen. Derefter flyttede jeg min shop over i et andet domæne og siden da er der ingen adgang til siden. Det virker som om den bliver redirectet .

Kan godt komme til admin logind men bliver også sendt videre til magento´s fejlside.

Har nu googlet løs og læst alverdens tråde om det her i et par dage, dog uden held.
Har opsat local.xml filen med den vej til databasen, har clearet min browser, har drukket en øl grin ... intet har hjulpet. suuukkkkk…

Er der nogen der kan hjælpe, evt. mod betaling - hat på fornemmelsen at det er forholdsvis enkelt; bare man ved hvilke knapper der skal trykkes på..

mvh.
Carsten

Hej Carsten.  Tag et kig pÃ¥: http://wikigento.dk/aendring-af-magentos-baseURL-via-databasen
God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

cb
Jr. Member

Total Posts:  8

Hej PH

Tak for svar igen....En super guide i har lavet. Desværre kan jeg stadig ikke få det til at virke, mine nerver er snart tyndlidte af at prøve adskillige løsninger.

Har reinstalleret en ny magento og opsat div. og filer & URL til at pege på databasen....
Har prøvet med ny blank database....
+ en bunke andre ting.

Jeg har alle filer og database men kan ikke få dem til at snakke sammen.... hmmm....

Alt i alt er konklusionen at jeg må have noget prof. hjælp (mod betaling self.). Meld gerne tilbage hvis nogen har løst til påtage sig opgaven.

Mvh.
Carsten

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top