Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Automatisch nieuw wachtwoord administrator zonder dat er om gevraagd is ??? 

gwendadewree
Jr. Member

Total Posts:  2

Het volgende doet zich sinds gisteren plots bij me voor:
Ik krijg een mailtje binnen dat mijn wachtwoord gewijzigd is terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd heb.
Als test ben ik even naar mijn site gegaan en mijn eigen emailadres ingetypt om te zien of een willekeurig iemand dit ook zou kunnen doen,
maar mijn emailadres staat niet bij de klanten dus dit wachtwoord kan dan ook niet opgevraagd worden door iemend anders.
De wijziging van mijn wachtwoord gebeurt een paar keer per dag wat natuurlijk zeer vervelend is want telkens ik wil inloggen moet ik mijn paswoord opzoeken en opnieuw wijzigen. Daarboven komt dat ik plots bestellingen binnen krijg van een bepaald ip-adres maar waar willekeurige adressen, tel.nrs, BTW-nrs en dergelijke in worden gebruikt.
Kan iemand mij helpen en me vertellen wat hier aan de hand zou kunnen zijn aub ? Alvast bedankt !
Mvg, Gwenda

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top