Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Attributen selectie volgorde

mark89769
Jr. Member

Total Posts:  5

Goedenavond!

Ik heb in mijn magento “test” webshop verschillende attributen toegepast op 1 product. Nu krijg ik een mooie selectie lijst aan de linkerkant. Alleen nu wil ik dat een bepaalde attributenlijst pas te voor schijn komt wanneer ik een andere lijst heb geselecteerd.
Bijvoorbeeld een product is voor een VW Golf. Nu heb ik de attributen Merk en model. Nu wil ik dat de selectie voor model pas tevoorschijn komt wanneer ik VW heb geselecteerd. Is dit mogelijk of bestaat er misschien een extensie voor?

Alvast bedankt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Misschien biedt deze extensie precies die functionaliteit (en meer) (zelf geen ervaring mee).
Zie ‘Dependent Attributes’:
http://amasty.com/improved-navigation.html

Magento Community
Magento Community

mark89769
Jr. Member

Total Posts:  5

Dat is exact wat ik zoek: dependant attributes. Ben nu alleen nog op zoek naar een goedkopere variant. Thanks

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top