Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Footer position aanpassen

jeffcaba
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met het opzetten van een kleine webshop in magento.
Gewoon om wat kennis van magento op te doen.

Mijn kennis op het gebied van html/css/php is minimaal, maar wil toch wel graag wat leren.

Ik heb een template toegevoegd aan de pagina. Als de pagina nu \"te kort\” is, zoals de login pagina.
Dan komt de footer naar boven en ontstaat er een witte balk aan de onderkant van de pagina.

Dit ziet er uiteraard niet mooi uit en ik wil dit graag voorkomen.

Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

dit is de URL: http://phone54.nl/index.php/customer/account/login/

Daarnaast staat er ook index.php in de URL. heeft er iemand een duidelijke en eenvoudige methode om dit te verwijderen? ik heb al meerdere tutorials proberen te volgen maar het is mij nog niet gelukt.

alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Ruud Boer
Jr. Member

Total Posts:  22

Je kunt in styles.css de div .main een min-height geven.

index.php verdwijnt uit de url’s via System > Configuration > Web > SEO > Use webserver rewrites: YES

Magento Community
Magento Community

jeffcaba
Jr. Member

Total Posts:  2

Ruud Boer - 22 August 2012 01:27 PM

Je kunt in styles.css de div .main een min-height geven.

Gelukt, dankje! smile

index.php verdwijnt uit de url’s via System > Configuration > Web > SEO > Use webserver rewrites: YES

Wanneer ik dit doe krijg ik een Not Found error bij het aanklikken van mijn navigatieknoppen bovenaan.

mijn homepage doet het nog wel

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top