Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lager hantering

Mr_EsS
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej!

Jag går i tankarna att lämna oscommerce och köra magento istället. Men jag hittar ingen bra modul eller liknande på lagerhantering. Det som jag tänker på är inleveranser.

Hur gör ni?
Tar evigheter att inleverera om man mÃ¥ste leta reda pÃ¥ artikel till artikel och manuellt öka lagret. (Jag har mÃ¥nga artiklar). 

//Emanuel

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dannemannen
Member

Total Posts:  46

För att kunna göra det behöver du en funktion för att skapa inköpsordrar med andra ord ett ERP system. Finns ju ingen meningen med att bara göra en lista manuellt för att sedan leverera in den automatiskt.. Det finns alternativ som :

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/site-management/administration/embedded-erp.html

Men jag skulle lägga energin på ett separat system så som det är tänkt att Magento ska användas.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top