Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Rabat ved køb af flere. 

Freak13
Jr. Member

Total Posts:  4

Hej allesammen.

Jeg er endelig kommet godt i gang med min webshop http://www.CoolSlips.dk

Jeg vil gerne lave en rabat til kunderne, så køber de 2 eller flere, så får de lidt rabat. 1 stk 99,- 2 stk. 179,-. Jeg kan godt finde ud af at lave rabatten, hvis der kun er 2 i kurven.
Men det skal være sådan, at hvis de nu køber mere end 2, så skal den 3 også være med samme rabat, som nr 2.

Hvordan får jeg lavet dette? Skal jeg oprette flere regler på en gang?

Vh.
Marc Gregersen

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

DanielRabaek
Sr. Member

Total Posts:  79

NÃ¥r du er inde under varen og skrive produktbeskrivelse, meta beskrivelse osv., kan du vælge et faneblad der hedder \"pris\" der skal du gÃ¥ ind. SÃ¥ har du en mulighed der hedder \"Tier Price\”, hvor du kan tilføje forskellige priser.

Der kan du fx skrive at prisen ved 2 stk skal være 50 pr stk
og tilføje endnu et interval hvor prisen ved 5 stk er 45 kr pr stk.

osv.

Magento Community
Magento Community

Freak13
Jr. Member

Total Posts:  4

DanielRabaek - 13 August 2012 10:08 PM

NÃ¥r du er inde under varen og skrive produktbeskrivelse, meta beskrivelse osv., kan du vælge et faneblad der hedder \"pris\" der skal du gÃ¥ ind. SÃ¥ har du en mulighed der hedder \"Tier Price\”, hvor du kan tilføje forskellige priser.

Der kan du fx skrive at prisen ved 2 stk skal være 50 pr stk
og tilføje endnu et interval hvor prisen ved 5 stk er 45 kr pr stk.

osv.

Det har jeg fundet ud af. Men det skal også gælde, hvis de køber 1 rød butterfly og vælger tage 1 rødt slips med. Hvordan gør man så?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top