Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

ik wil prijzen verbergen voor niet geregistreerde klanten

ieclaser
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik wil de prijzen verbergen voor niet geregistreerde klanten hoe kan ik dit doen? als het mogelijk is wil ik verschillende prijzen naar voren laten komen voor bijvoorbeeld partikulieren / groothandel etc.weet iemand hoe dit kan ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Het verbergen van prijzen en alleen zichtbaar laten zijn voor geregistreerde bezoekers, kan door middel van deze extensie: http://www.cart2quote.com/magento-not2order-hiding-prices.html (zelf geen ervaring mee).

Het aanbieden van verschillende prijzen kan door gebruik te maken van klantengroepen.
Maak de verschillende klantgroepen aan, en klik bij het product op tabblad Prices. Daar kan je staffelprijzen invoeren die voor verschillende klantengroepen zijn.

Succes!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top