Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Betaal informatie: achternaam weergave fout

kramusica
Member

Total Posts:  55

Bij deze heel erg bedankt voor de Nederlandstalige vertaling. Die werkt super bij mij. Ik zie dat er een foutje geslopen is bij de weergave van de achternaam bij betaal informatie. Bij mij leest die: Achternaam Last Url” *

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de schuldige maar kan die niet vinden. Weet iemand welk bestand ik dien aan te passen om de weergave correct te krijgen?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

kramusica
Member

Total Posts:  55

Ik heb de fout gevonden. In het bestand Mage_Customer.csv werd op lijn elf ‘Last Name’ vertaald als ‘Achternaam Last Url” ‘. Vandaar de foute weergave in de checkout.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Tip voor de volgende keer: Grep had het in enkele seconden gevonden:

http://my.brandeis.edu/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=0000Ug

Magento Community
Magento Community

wwessie
Member

Total Posts:  63

Hey ik heb ook zo’n soort fout.

Bij mij is het dat in het bestel proces bij stap 2 een fout staat.
Geen taal fout. Maar het * van verplicht veld staat bij provincie ipv bij plaats.

Waar kan ik dit aanpassen.

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Ja heb ik ook opgemerkt, maar dat heeft volgens mij te maken met de laatste magento versie. Ik ben nog op zoek. Zoeken op Required fields levert wel wat op maar nog geen pasklare oplossing

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

In de meest recente officiele vertaling is het overal trouwens “laatste naam” wat wel heel letterlijk vertaald is. Heb er zelf weer achternaam van gemaakt.

Magento Community
Magento Community

dotsdigits
Jr. Member

Total Posts:  4
Nijmegen

Hey allemaal, voor de versies onder 1.4 heb ik de oplossing gevonden voor dit probleem. Het sterretje was verdwaald.
http://webshop-conversie.nl/2009/08/17/provincie-veld-verplicht-na-magento-upgrade/
Younify, bedankt!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top