Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Volgorde attributen op productpagina

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Misschien kijk ik er volledig overheen, maar heb de optie nergens kunnen vinden en een online zoektocht hielp ook niets:

Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om de volgorde van de attributen op de productpagina in te stellen.
De optie ‘Zichtbaar op productweergavepagina in frontend’ staat aan, maar ik kan nergens de volgorde op die frontend aanpassen.

Ik weet dat er een optie is om de positie van een attribuut binnen layered navigation aan te passen, maar de attributen die ik wil sorteren vallen niet binnen die layered navigation, waardoor ik dus ook geen positie in kan vullen (als die positie optie al invloed heeft op de plaatsing op de productpagina). Ook het aanpassen van de volgorde van attributen binnen een attribuut set geeft niet het gewenste resultaat.

Heeft iemand een suggestie?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Ik kreeg via de Dutchento Linkedin groep door dat de volgorde wel bepaald wordt door middel van de volgorde binnen de attribuutset, dus dan zit er aan de achterkant bij onze testsite iets niet helemaal goed.

Wilde jullie het antwoord niet onthouden smile

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top