Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Variabler på ordrebekræftelsesside

kenschultz_dk
Jr. Member

Total Posts:  3

Hej

I.f.m. tracking har jeg pÃ¥ ordrebekræftelsessiden en variabel der hedder $grandTotal = $orderData[’grand_total’];

Denne variabel indeholder ordretotalen inkl. moms.

Men hvis jeg nu ønsker ordretotalen ekskl. moms (og ikke vil gange med 0,8) findes der så en variabel til ordretotalen ex.moms?

Mvh. Ken

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

kenschultz_dk
Jr. Member

Findes der evt. en oversigt over tilgængelige variabler på ordrebekræftelsessiden?

Mvh. Ken

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

kenschultz_dk - 23 July 2012 02:11 AM

Findes der evt. en oversigt over tilgængelige variabler på ordrebekræftelsessiden?

Mvh. Ken

Ja, den findes her:
http://www.magentocommerce.com/wiki/modules_reference/english/mage_adminhtml/system_email_template/index

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

kenschultz_dk
Jr. Member

Hej

Jeg synes ikke jeg kan finde variabler for ordretotal inkl. moms og ekskl. moms på den side der henvises til?

Mvh. Ken

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top