Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

KB van afbeeldingen

maleins23
Jr. Member

Total Posts:  1

ik hoop dat ik in het goede subforum zit. Al enige tijd ben ik bezig met het bouwen van mijn eigen Magento store. op www.maleins.nl tot nu toe ging alles prima. nu ben ik helaas op een probleem gestuit waar ik niet zelf uit kan komen. of mbv steekwoorden in de zoekmachine op dit forum.

de produktafbeeldingen die ik bij mijn produkten voeg zijn allemaal =/- 28 KB. Echter zodra ik ze upload en terugbekijk op de website zelf, wegen ze opeens tussen de 48 en 54 KB. ik heb werkeliojk alle instellingen nagekeken, maar heb geen idee waarom de grootte van de KB’s na het uploaden verdubbeld. ik doe dit uploaden handmatig via de admin produkt pagina, als normale toevoeging bij een produkt.

Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen hoe ik de grootte van de KB’s zo klein mogelijk kan houden ivm ruimte en data verbruik.

Alvast bedankt Marjolein

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top