Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Standaard zelfingestelde producten om in de prijsvergelijking te tonen? 

Ghanzy
Jr. Member

Total Posts:  3

Beste,

Ik ben vrij nieuw hier, aangezien ik met een brandende vraag zit ben ik erg benieuwd of ik hier de juiste ervaring kan vinden;) Graag zou ik willen weten of dit mogelijk is:

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het toevoegen van zelfingestelde producten voor de prijsvergelijking. Dus als een klant in onze webshop een product in de prijsvergelijking stopt, moet meteen doorgestuurd worden naar de productvergelijkpagina, waar wij dan 3 toppers in hebben staan om naast dit door de klant geselecteerde produtct te vergelijken.

Hetgeen dat nu standaard in magento zit heeft te veel klikken nodig en is voor ons niet echt relevant. Wij willen dit graag zelf in de hand houden.

Zou mooi zijn als ik hier iets meer informatie kan vinden.

Hartelijk dank alvast.

Met vriendelijke groet,

Hans

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top