Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nederlandse taal bij taalkeuze bovenin

SportArtikelSt
Jr. Member

Total Posts:  4

Beste medegebruikers,

Ik ben net begonnen met mijn magento project. Ik heb inmiddels de Nederlandse vertaling geinstalleerd voor de winkel en backoffice. Als ik op mijn winkel kijkt zie ik bovenin dat je de taal kunt selecteren. Hier staat Engels, Frans en Duits bij.

Ik wil dat daar ook de nederlandse taal bij komt staan en dat je verder dus alleen de keuze hebt tussen Nederlands en engels. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik Frans en Duits verwijder? En dat de Nederlandse taal ook bij kies je taal komt te staan boven in?

Zie: http://sportartikelstore.com/kut/

Ik ben bezig om met een module alle producten uit een opencart winkel over te zetten naar magento. Maar als ik daar bij het migration overzicht kijk zie ik dat de nederlandse producten gekopieerd worden naar de Franse versie in magento.

Kan iemand mij hierbij helpen?

heel erg bedankt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top