Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento Crash ved installering af Epay

sampul
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej alle sammen. Jeg er ved at sætte en webshop op, og vi har et lad os sige kæmpe problem, og har ledt forummet tyndt for et svar, så nu skriver jeg en tråd istedet.

Vi køre magento 1.7, og vi har installeret et template.

Det jeg gerne vil er at kunne modtage dankort på min side, så jeg vil installere Epay modulet på vores side. Så vi går igennem connect manager, da man åbenbart ikke kan installere det manuelt.

men når jeg så installere modulet, så går hele vores side ned, med en fejl 500, men vores connect manager er stadig oppe, så når vi fjerner epay igen, så køre det hele igen.

Jeg har fået fejl loggen:

Warning: include(/home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/Mage_Epay_Model_Mysql4_Setup.php): failed to open streamNo such file or directory in /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/Varien_Autoload.php on line 93
#0 /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/Varien_Autoload.php(93): mageCoreErrorHandler(2, 'include(/home/w...', '/home/www/shop....', 93, Array)
#1 /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/Varien_Autoload.php(93): Varien_Autoload::autoload()
#2 [internal function]: Varien_Autoload->autoload('Mage_Epay_Model...')
#3 /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/Mage_Core_Model_Resource_Setup.php(234): spl_autoload_call('Mage_Epay_Model...')
#4 /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/__default.php(20128): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 /home/www/shop.anamedia.dk/includes/src/__default.php(20054): Mage_Core_Model_App->_initModules()
#6 /home/www/shop.anamedia.dk/app/Mage.php(683): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#7 /home/www/shop.anamedia.dk/index.php(87): Mage::run('', 'store')
#8 {main}

Jeg har været inde og læse inde på magentoguiden.dk at man skulle flytte 2 mapper, hvis man havde sit eget theme, men det virker heller ikke.

Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig, med hvad jeg skal gøre for mit hår er ved at blive gråt smile

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

sampul
Jr. Member

Total Posts:  2

Okay, vi har fået løst problemet. det man kalder fejl 40 vel.

Kompilering var åbenbart slået til, så da vi fik taget det fra ved et tilfælde. så fungeret det hele igen smile

så nu køre det hele.
så hvis nogen oplever samme problem, så check om dette funktion er slået til smile

Magento Community
Magento Community

burhandahari
Jr. Member

Total Posts:  5

er at kunne modtage dankort på min side, så jeg vil installere Epay modulet på vores side. Så vi går igennem connect manager

agen sbobet | agen sbobet
agen sbobet | agen sbobet

poker dewa | texas poker
games poker | zinga poker
poker texas boyaaa | dewa poker online

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top