Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Gezocht: Standaard ‘Algemene Voorwaarden’ in het Engels

Reallogic
Sr. Member

Total Posts:  90

Ik ben bezig met de ontwikkeling van mijn eerste webshop en daarvoor ben ik op zoek naar de ‘Algemene Voorwaarden’ in het Engels. Producten worden namelijk wereldwijd geleverd en ik kan niet echt een algemeen voorbeeld van ‘Terms & Conditions’ vinden.

Wie heeft een goed voorbeeld van Terms & Conditions in het Engels voor mij? Of wie weet waar ik deze kan krijgen?

Bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Reallogic - 18 July 2012 06:02 AM

Ik ben bezig met de ontwikkeling van mijn eerste webshop en daarvoor ben ik op zoek naar de ‘Algemene Voorwaarden’ in het Engels. Producten worden namelijk wereldwijd geleverd en ik kan niet echt een algemeen voorbeeld van ‘Terms & Conditions’ vinden.

Wie heeft een goed voorbeeld van Terms & Conditions in het Engels voor mij? Of wie weet waar ik deze kan krijgen?

Bedankt!

Business Link heeft een ’Sample Terms & Conditions‘ voorbeeld,

http://www.businesslink.gov.uk/bdotg/action/detail?itemId=1076142035&r;.l1=1073861197&r;.l2=1074448560&r;.l3=1076141950&r;.s=sc&type;=RESOURCES

Magento Community
Magento Community

Reallogic
Sr. Member

Morningtime - 18 July 2012 08:26 AM

Business Link heeft een ’Sample Terms & Conditions‘ voorbeeld,

http://www.businesslink.gov.uk/bdotg/action/detail?itemId=1076142035&r;.l1=1073861197&r;.l2=1074448560&r;.l3=1076141950&r;.s=sc&type;=RESOURCES

Maar dat zijn alleen de voorwaarden voor het gebruik van de website, ik zoek ook de voorwaarden voor prijzen, levering, retour, klachten, etc. Kan iemand mij hieraan helpen of weet iemand of daar ook standaard voorbeelden van zijn?

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Dat lijkt me specifiek voor je eigen shop (welke verzendpartij, welke prijzen etc), en zul je dan zelf moeten schrijven.

Magento Community
Magento Community

Reallogic
Sr. Member

Morningtime - 19 July 2012 07:40 AM

Dat lijkt me specifiek voor je eigen shop (welke verzendpartij, welke prijzen etc), en zul je dan zelf moeten schrijven.

Uiteraard is dat niet voor iedere webshop hetzelfde, maar je hebt vaak onderleggers die je kunt gebruiken. Dan kun je zelf de onderdelen selecteren die op jouw webshop van toepassing zijn, zoals je ook voorbeeld/standaard ‘Algemene Voorwaarden’ bij de KvK kunt downloaden: http://www.kvk.nl/ondernemen/contracten-en-algemene-voorwaarden/algemene-voorwaarden/.

Weet iemand of zoiets ook in het Engels te verkrijgen is?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top