Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Opgelost: 2 Problemen: Internet Explorer en versturen orderbevestiging klant

vdweide
Jr. Member

Total Posts:  6

Ik heb samen met een iemand mijn webshop www.sazjewelry.nl gebouwd op basis van Magento 1.6.
We hebben een Luxury Theme van Olegnax hiervoor gebruikt en wat extra extensies zoals een Lightbox om de producten beter en mooier in overzichtsfoto’s te tonen.

Probleem 1:
Eigenlijk alles werkt goed behalve dat blijkbaar bezoekers die verouderde systemen hebben (Windows XP en Internet Explorer 7 en 8).
De site crasht dan zodra er op een product wordt geklikt voor meer info of meer foto’s.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn maar beter nog wat zou de oplossing kunnen zijn?

Probleem 2:
Als klanten een bestelling plaatsen en gebruik maken van PayPal dan krijgen ze gewoon netjes een orderbevestiging per mail welke automatisch door het systeem verstuurd worden maar zodra de klant besteld met Ideal wordt er niet automatisch een orderbevestiging gestuurd en staat in het beheer “ email was not sent” .
Wat kan hiervan de oorzaak en evt oplossing zijn?

Wie o wie heeft tips?

Inmiddels heb ik met behulp van andere fora beide problemen op kunnen lossen.
Probleem 1 is opgelost met het aanpassen van de script.js file + updaten dan een ander .js file.

Probleem 2 is opgelost doordat in het dashboard van Ideal een instelling niet goed stond. de ontwikkelaars van de extensie hebben mij geholpen met deze instelling, anders was ik hier nooit achtergekomen.
Vriendelijke groet
Marjolein

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top