Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Probleem met Magento 1.7.0 & Docdata plugin

roymilder
Jr. Member

Total Posts:  17

Hi,

Ik ondervind problemen met de Docdata plugin (nieuwste release) en Magento 1.7.0.
Zodra ik op de ‘Bestel’-knop druk en ik door verwezen zou moeten worden naar de docdata omgeving krijg ik een blanco pagina te zien en blijft hij “hangen” op de redirecturl van docdata (althans daar lijkt het op). Hij gaat dus niet door naar de uiteindelijke docdata omgeving.

Ik heb gezocht en ben onder andere een post tegengekomen waarin als tip wordt gegeven om de layoutfiles van docdata naar de template dir te kopiëren die ik gebruik. Dit heb ik gedaan maar zonder succes. Ik blijf een blanco pagina houden.

Heeft iemand dit probleem ook ondervonden en zo-ja wil iemand de oplossing delen?

Ik draai ook een setup met magento 1.6.2 en deze plugin en dit werkt helemaal goed.

Bedankt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top